21st april 2014 2:13am

Új értesítések

Naptár
Régi értesítések

Bizalom az értékesítésben

Helyszín: , Jegyek 26,581 Ft -tól.
  1. Önfejlesztés
  2. Személyiség Fejlesztés
  3. Üzleti Képzések
  4. Értékesítői Képzés
  5. Vezetéstechnikai Tréning

Az 1 napos szeminárium célja, hogy a bizalmat, mint érzést, a résztvevők számára racionális és mérhető tényezőkké formálja. Trükkök és technikák helyett attitűdöt formál a program, melynek eredményeként a résztvevők megértik a bizalom jelentőségét az értékesítési kapcsolatokban és megismerik a hitelesség kulcstényezőit.

Bizalom az értékesítésben

Leírás


“Kizárólag akkor várhatjuk el másoktól, hogy megbízzanak bennünk, ha bizalomra méltóan viselkedünk, kivált önmagunkkal szemben.”

Sidney Madwed, író és kommunikációs szekértő 

 Az értékesítés alapja a bizalom, melyre gyakran mint érzésre gondolunk. 

Az értékesítők 82%-a úgy érzi, hogy az ügyfeleik megbíznak bennük, míg az ügyfelek 16%-a bízik az értékesítőjükben. A bizalom egy pozitív meggyőződés, amely akkor válik „okos bizalom”-má, amikor konkrét tényekre, tapasztalatokra alapul. Bizalom pedig csak akkor jöhet létre két ember között, ha ez a meggyőződés kölcsönös. 

Az 1 napos szeminárium célja, hogy a bizalmat, mint érzést, a résztvevők számára racionális és mérhető tényezőkké formálja. Trükkök és technikák helyett attitűdöt formál a program, melynek eredményeként a résztvevők megértik a bizalom jelentőségét az értékesítési kapcsolatokban és megismerik a hitelesség kulcstényezőit. Olyan viselkedési illetve kommunikációs mintákat kapnak a bizalom kiépítésére, megerősítésére vagy helyreállítására, melyek a tisztesség és a megbízhatóság építőkövei. Mert ezek az építőkövek vezetnek el a hosszú távú eredményes értékesítéshez. 

Főbb témakörök:

Az értékesítő önbizalma, a személyes hitelesség kulcstényezőinek beazonosítása

- képes vagyok rá? 

- jó vagyok benne?

- mitől vagyok jó benne?

- mitől vagyok ÉN a legjobb benne?

Bizalom az ügyfélkapcsolatokban – ügyfélbizalom, mint legnagyobb érték

- mivel tudom kiérdemelni az ügyfelek bizalmát? 

- manipulációmentes bizalom a salesben

- NEM-et mondás a bizalom sérülése nélkül

- a bizalom ereje, amikor az ügyfél elégedetlen

Részvételi díj: 29.900,-Ft+áfa

Kedvezményes jelentkezési lehetőség:

30% kedvezmény, 2017. augusztus 31.-ig. 20.930,-Ft+áfa

Előadó:

Nyéki Emőke , tréner-tanácsadó, a FranklinCovey magyarországi szervezetének Bizalom üzletág vezetője 

Trénerként, tanácsadóként és coachként segíti egyéni és szervezeti célok elérését, a bizalom eszköztárát használva gyorsító tényezőként. Pályafutása első felében a bankszektorban értékesítési vezetőként csapatával rekorderedményeket ért el – ezekre az eredményekre büszkébb saját eredményeinél. Hitvallása szerint az eredményes értékesítés alapja a céltudatosság és az őszinte, tiszta szándék, amellyel ügyfeleink céljait támogatjuk és amely kölcsönös bizalmon alapuló kapcsolatokat eredményez. 

Értékelések


Nem érkezett vélemény ehhez a tréninghez.

Időpont(ok)


Jelenleg nincs elérhető időpont
A tréninggel kapcsolatos kérdéseket itt teheted fel!

Térkép


Kosár
Kosár Elem törölve.