21st april 2014 2:13am

Új értesítések

Naptár
Régi értesítések

Leírás


A Konfliktuskezelés tréning célja: Mi emberek mindannyian egyediek vagyunk, ráadásul sokan vagyunk, sokféleképpen érzünk és gondolkodunk. Érdekeink és értékeink gyakran ütköznek más emberekéivel, és íme, már meg is jelent a konfliktus csírája. Hogy egy konfliktus ne eszkalálódjon kezelhetetlen indulatokig, hogy ne negatív élményt, veszteséget, felesleges stresszt jelentsen, hanem lehetőséget a változásra, gazdagodásra és fejlődésre, nos, ehhez jó adag tudatosságra, érzelmi intelligenciára, tudásra és eszközökre van szükség. Mivel alapvetően az emberekben él az egymás segítése és a kompromisszumra való hajlandóság, a szinergiák, az erők egyesítése csak akarat és fejlődés kérdése.

Ezért tartjuk fontosnak, hogy a résztvevők megértsék és felismerjék saját és tárgyalópartnerük személyiség- és viselkedésjegyeit, időben felismerjék a különböző konfliktusok okait és folyamatait, így képesek lesznek megelőzni konfliktushelyzetek elmérgesedését, konfliktushelyzetben képesek legyenek az önérvényesítésre (asszertív kommunikáció) és egyúttal a nyer-nyer helyzetek kidolgozására, így mind a szervezeten belüli, mind a külső, ügyfelekkel történő kommunikáció javul és gyakorlatot szerezzenek az eltérő kapcsolati készségeket igénylő helyzetek felismerésében és megoldásában

A tréning eredményeként a tudatosan kezelt konfliktushelyzetek kedvezőbb kimenetele által      

csökken a szervezeten belüli, csoportok közötti munkastressz      

javul a hatékonyság illetve      

nő az ügyfél elégedettség,      

javul a cég illetve a szolgáltatás megítélése  

Ezen célok eléréséhez a következő témakörökben dolgozunk együtt:

  • személyiségtipológia és viselkedéstípusok (DISC/Success Insight) felismerése és kezelése
  • konfliktusok okai és típusai
  • konfliktusok fázisai, teendők és feloldási esély az adott fázisban
  • konfliktuskezelési alapattitűdök, viselkedésmódok
  • a konfliktushelyzet lehetséges kimenetelei
  • kommunikációs csatornák és módok
  • kérdezéstechnika, kérdéstípusok és aktív meghallgatás
    személyiségtipológia és viselkedéstípusok (DISC/Success Insight) felismerése és kezelése konfliktusok okai és típusai konfliktusok fázisai, teendők és feloldási esély az adott fázisban konfliktuskezelési alapattitűdök, viselkedésmódok a konfliktushelyzet lehetséges kimenetelei kommunikációs csatornák és módok kérdezéstechnika, kérdéstípusok és aktív meghallgatás

Értékelések


Nem érkezett vélemény ehhez a tréninghez.

Időpont(ok)


Jelenleg nincs elérhető időpont
A tréninggel kapcsolatos kérdéseket itt teheted fel!

Térkép


Kosár
Kosár Elem törölve.