21st april 2014 2:13am

Új értesítések

Naptár
Régi értesítések

Gyakran ismételt kérdések

Keresés:
0 találat.
  • Szükséges regisztrálnom a szolgáltatások igénybevételéhez?
    Regisztráció nélkül is vásárolhatsz jegyet, bármilyen eseményre.
  • Hogyan tudok beregisztrálni?
    Regisztráció gombra kattintva, majd az privát fiók kijelölése után két opció közül választhatsz. Facebook-on keresztül vagy az email címed segítségével, adataid kitöltésével.
  • Milyen jelszót válasszak?
    Könnyen megjegyezhető, de nem személyhez köthetőt, amely vegyesen tartalmaz betűt, számot, speciális karaktert is.
  • Elfelejtettem a jelszavam, nem tudok bejelentkezni. Mi a teendő?
    Bejelentkezés oldalon az elfelejtettem jelszavam gombra kattintva, egy az előzővel nem azonos jelszó megadásával tudsz újat létrehozni. Amit ezek után az email címedre küldött automatikus levélen keresztül kell megerősítened.
  • Hogyan tudom megváltoztatni a jelszavam belépés után?
    Jelszavad megváltoztatását a profil szerkesztése oldaladon tudod megtenni. Az alap adatok alatti jelszó módosítás gombra kattintva, majd új jelszavad kétszeri beírása után a mentés gombbal tudod lezárni a folyamatot.
  • Hogyan tudom megváltoztatni a személyes adataimat?
    Személyes adatai megváltoztatását a profil szerkesztés oldaladon tudja megtenni.
  • Hogyan tudom megváltoztatni a számlázási adataimat?
    Számlázási adatai megváltoztatását a profil szerkesztés oldaladon tudja megtenni.
  • Hol találom az eseményeket?
    A nyitó oldalon látod az összes éppen elérhető eseményt, kereshetsz a kategória al oldalon téma körökre bontva, illetve megtalálod a Trénerek / Coachok profil oldalán is a hozzájuk tartozókat. Plusz a kereső funkció segítségével bárhol eléred őket, csak kezd el gépelni a keresett szöveget.
  • Tudok kategória vagy tréner szerint keresni?
    Igen, lehetséges egy adott előadó, előadás téma, dátum, helyszín vagy csak érdeklődési kör alapján keresni.
  • Hogyan tudok jelentkezni egy előadásra?
    Mivel foglalásra nincs lehetőség, így az előadást a jegy megvásárlásával biztosíthatod be.
  • El tudok menteni trénereket vagy eseményeket?
    Igen, be tudod tenni a kedvenceid közé.
  • Mennyi idővel az előadás előtt kell a helyszínre érnem?
    Ajánlott az előadás kezdete előtt 15-30perccel odaérni a helyszínre.
  • Mit tehetek, ha vásárlás lezárása előtt elnézem az előadás időpontját?
    A rendszer a kiválasztott jegyeket egy vásárlói kosárba gyűjti össze, melyben újra ellenőrizhetők a jegyek adatai: mire, hová, mikorra szól és mennyibe kerül. Kérjük, alaposan nézze meg, hogy ténylegesen az Ön által kívánt jegyek kerüljenek be a vásárlói kosárba, mert az esetleges tévesztést nem áll módunkban korrigálni.
  • Mit tehetek, ha a vásárlás lezárása után veszem észre, hogy rossz dátumra vettem jegyet?
    Ebben az esetben akkor igényelheti vissza a jegy teljes árát, ha értesíti – lehetőleg írásban, akár e-mail útján(hello@trening24.hu) – a Szolgáltatót (Creative Agent Kft.) 72 órán (ill. a bekövetkezés napját követő 3 munkanapon) belül. Amennyiben 48 órán (ill. a bekövetkezés napját követő 2 munkanapon) belül értesíti, a szolgáltató a jegy árának a felét köteles visszautalni. Ez idő utáni értesítés esetén pénzt nem áll módjában visszafizetni a Szolgáltatónak.
  • Honnan tudhatom, hogy elmarad az előadás?
    Amennyiben az előadás elmaradna, az Ön által a profil oldalon megadott e-mail címen értesítjük * az elmaradás tényéről, és a jegyek visszaváltásának, további felhasználásának lehetőségeiről. A visszaváltás módját mindig a rendezvény szervezője határozza meg. *Csak abban az esetben, ha az előadó hely időben, hivatalos módon (email) értesíti az Creative Agent Kft-t.
  • Szabadtéri előadás esetén mi történik, ha az előadás napján esik az eső?
    Amennyiben az előadás a kedvezőtlen időjárás vagy technikai okok miatt elmarad, és azt a meghirdetett eső napon sem tudják megtartani - akkor, és csakis akkor - a jegyeket meghatározott időn belül visszaváltják (visszautalják), illetve a rendező cég egyéni döntésétől függően beválthatók a jegyek a rendező cég által szervezett más előadásra. Ha az előadást az eső napon megtartják, nincs lehetőség jegy visszaváltásra. Ha az előadást rossz idő esetén nem tudják elkezdeni, a kezdéssel általában egy órát várnak. A műsor első fele - vagy bizonyos idő letelte - után félbeszakadt előadást megtartottnak tekintik. A előadók fenntartják a műsor változtatás jogát.
  • Van lehetőség jegy foglalásra?
    Nincs, a jegyeket csak megvásárolni lehet.
  • Van lehetőség cserélni / visszaváltani egy már megvásárolt jegyet?
    A weboldalon végzett jegyvásárlás nem módosítható, nem törölhető és nem vonható vissza. Csere nem lehetséges. Visszaváltás, illetve csere kizárólag elmaradt előadás esetén kezdeményezhető a szervező által megadott feltételek szerint. 
  • A megvásárolt jegyet milyen formában fogom megkapni?
    A jegyet elektronikus úton, emailben fogjuk kiküldeni a sikeres tranzakció teljesítése után.
  • Mi az az E-ticket?
    Az E-ticket elektronikusan, PDF formátumban küldött jegy. Az E-ticketet e-mailben küldjük el. Kérjük, hogy őrizzék meg elektronikus formátumban kapott jegyeiket készülékeiken mert csak ennek a felmutatásával vehetnek részt az eseményen. Igény szerint ki is nyomtathatják az elküldött PDF dokumentumot! A PDF dokumentum megnyitásához Adobe Reader programra van szükség.
  • Mi a teendő, ha nem kaptam visszaigazolást?
    Amennyiben a bank kártyás fizetési tranzakció után a rendszer értesíti Önt a sikeres vásárlás tényéről, azonnal küld egy visszaigazolást az Ön által megadott email címre. Ha ezt a visszaigazolást 1 órán belül nem kapja meg, kérjük NE kezdeményezzen újabb vásárlást, telefonáljon a 30/5564385 számon vagy küldjön emailt a hello@trening24.hu címre. A visszaigazolást kérésére újra elküldjük. A vásárlás sikeres lebonyolítása nem függ a visszaigazolás megküldésétől. Kommunikációs hiba is okozhatja, hogy Ön nem kap visszaigazolást. Ez esetben is kérjük, lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal!
  • Mit tegyek, ha elveszett a visszaigazolásom?
    Amennyiben elveszett a visszaigazoló email, kérjük lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, és az elvégzett vásárlás azonosítása után újból megküldjük Önnek a visszaigazolás másolatát.
  • Hogyan tudom az összeválogatott eseményre/ekre kifizetni a jegyet?
    3 fizetési mód létezik: bankkártyás, átutalásos vagy online fizetési rendszeren keresztül
  • Mi a bankkártyás fizetés folyamata?
    Előre fizetés, bankkártyával, az OTP Bank biztonságos fizető felületén keresztül. Előnyök: Fizetés után hirdetése azonnal kikerül az oldalunkra. Gyors és biztonságos vásárlás. Bankkártyás fizetés után elektronikus számlát küldünk. Folyamata: Amennyiben bankkártyával kíván fizetni a "Bankkártyával fizetek" gomb megnyomásával indíthatja el a megrendelését. A kattintást követően megjelenik az OTP direkt Internetes fizetés ablaka, ahol a kártyaadatok megadását követően az Elküld gombra kattintva indíthatja el a tranzakciót. Bankkártyával történő fizetés esetén a sikeres tranzakciót követően az OTP Bank elindítja a Kártyabirtokos számlájának megterhelését a szolgáltatás ellenértékével. A hirdetés feladásának elindításáról rövid időn belül visszaigazoló e-mail érkezik az Ön által megadott e-mail címre. A visszaigazolás csatolmányként a megrendelt szolgáltatás ellenértékéről szóló e-számlát is tartalmazza. Kérjük, hogy a számlát ne küldje vagy ne faxolja vissza nekünk! Ha az e-mail nem érkezik meg kérjük keresse ügyfélszolgálatunkat az hello@trening24.hu címen. Újabb e-mailben tájékoztatjuk, amennyiben megérkezett a szolgáltatás ellenértéke és a hirdetése megjelent a trening24.hu oldalán.
  • Mi az azonnali átutalásos fizetés folyamata?
    Előre fizetés, azonnali banki utalással, kényelmesen. Előnyök: Hirdetése azonnal megjelenik a trening24.hu oldalon. Biztonságos és egyszerű vásárlás. Bárhonnan elvégezhető átutalás. A kifizetéshez elektronikus számlát küldünk. Folyamata: Az Átutalással fizetek gombra kattintást követően a hirdetése megjelenik a trening24.hu oldalon. Elektronikus számláját emailben küldjük el Önnek. Nyissa meg az emailhez csatolt e-számlát, amit PDF formában küldünk el. A számlán szereplő számlaszámra, a megadott módon átutalni szíveskedjen a kiszámlázott bruttó összeget. Kérjük, hogy a számlát ne küldje vagy ne faxolja vissza nekünk! Ha az e-mail nem érkezik meg kérjük keresse ügyfélszolgálatunkat az hello@trening24.hu címen.
  • Tudok személyesen jegyet vásárolni?
    Nem, csak online a trening24.hu weboldalán keresztül lehetséges. Az esemény kiválasztása után.
  • Milyen bankkártyák alkalmasak a fizetésre?
    Visa (dombornyomott) - MasterCard (dombornyomott) - American Express (dombornyomott)
  • Mire figyeljek a bankkártya adatok megadásánál?
    A bankkártya adatok megadásánál az alábbiakra szeretnénk felhívni a figyelmet: Kártyán szereplő név: A bankkártyán található kártyatulajdonos személynevét adja meg! Bankkártyaszám: A kártyán található 16 karakterű sorszámot írja be, szóközök és kötőjelek nélkül. Amennyiben olyan OTP Maestro típusú kártyát használ, melynek 10 jegyű kártyaszáma van, kérjük a 675761 sorszámot írja be a kártyán található karakterek elé! Figyelem! A bankkártyaszám nem azonos a bankszámlaszámmal! Lejárati dátum: A kártyán hónap/év formátumban van feltüntetve a lejárati dátum (pl. 10/09 - 2009. október). Kérjük, a lenyitható ablakokból válassza ki az ön kártyájának érvényességi dátumát! Ellenőrző kód: Más néven CVC2. A dombornyomott kártyákon (Visa Classic, MasterCard és American Express) mindig van ellenőrző kód. Más kártyatípusokon is lehet. A kártya hátoldalán a tulajdonosi aláírás felett/alatt/mellett található számsor utolsó 3 karaktere adja ezt a kódot. Amennyiben kártyája rendelkezik CVC2 kóddal, kérjük a fizetéskor adja meg!
  • Mikor teljesül a vásárlás?
    Jegyvásárlása akkor tekinthető véglegesnek, amennyiben a fizetési tranzakció sikeres, és a weblap visszajelzést ad a vásárlás eredményéről („Az ön tranzakciója sikeresen lezajlott”), és megküldi a szükséges visszaigazolást e-mailen. Amennyiben a visszaigazolás egy órán belül nem érkezik meg, ez nem feltétlenül jelenti a vásárlás sikertelenségét. Ilyen esetben, kérjük, ne kezdeményezzen újabb vásárlást, hanem lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal. A levelező rendszerek saját beállítása, ha a visszaigazoló email pl. levélszemétbe kerül, tehát ez nem tekinthető rendszerhibának. Kérjük, vizsgálja át a levelezője spam mappáját is, és lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal, hogy bizonyosságot kapjon vásárlása eredményességéről.
  • Mit tegyek, ha megszakad a tranzakció?
    A vásárlási folyamat során a jegyrendszer a különböző pénzügyi szolgáltatói felületekkel kommunikál. E folyamatok során kérjük szíves türelmét. A jegyrendszer minden vásárlás eredményéről tájékoztatást küld Önnek. Ne szakítsa meg és ne indítsa újra a már megkezdett fizetést, valamint ne zárja be a böngészőt! Az idő előtti kilépés, blokkolás gátolja a visszaigazoló email megküldését. Technikai kommunikációs hiba miatt megszakadhat a tranzakció. Amennyiben ilyen jelenséget tapasztal, kérjük lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal egyeztetés céljából. Semmi esetre se kezdeményezzen új vásárlást!
  • Hogyan igényelhetek számlát?
    A megvásárolt jegyekről a vásárló adatainál megadott névre, elektronikus számlát állítunk ki, melyet e-mailben kézbesítünk.
  • Mit jelent az e-számla?
    Az e-számla elektronikus úton kerül kiállításra és megküldésre. Az e-számlát elektronikus formában kell tárolni, így minősül eredeti, hiteles példánynak. Amennyiben kinyomtatásra kerül, a nyomtatott bizonylat másolatnak tekintendő. Amennyiben Önnek nem megfelelő az e-számla, számlaigényét legyen szíves írásban jelezni az hello@trening24.hu email címre. Ez esetben a számlát az Ön által megadott email címre ún. távszámla formájában küldjük el, melyet Önnek kell kinyomtatnia.
  • Hogyan történik a jóváírás?
    Elmaradó előadás esetén a jegyek visszaváltásának folyamatát, helyszínét, határidejét a rendezvény szervezője dönti el és annak megvalósulásáért a rendezvény szervezője a felelős. Ha a rendezvény szervezője másként nem rendelkezik, elmaradó előadás esetén a jegyek árának visszafizetése az alábbiak szerint történik: Bankkártyás fizetés esetén a vásárlásnál használt bankkártyához tartozó számlaszámra utaljuk vissza – az OTP bankon keresztül -- a jegyek árát a jóváírás kezdeményezésétől számított 30 napon belül. Kérjük a jóváírás megtörténtét ellenőrizni bankszámlája kivonatán. Amennyiben ez idő alatt nem történik meg a jóváírás, kérjük lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal az eltelt idő függvényében. Átutalás esetén a vásárlásnál használt bankkártyához tartozó számlaszámra utaljuk vissza – az OTP bankon keresztül -- a jegyek árát a jóváírás kezdeményezésétől számított 30 napon belül. Kérjük a jóváírás megtörténtét ellenőrizni bankszámlája kivonatán. Amennyiben ez idő alatt nem történik meg a jóváírás, kérjük lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal az eltelt idő függvényében. Online fizetési rendszer esetén online számlájára helyezzük vissza a pénzt.
  • Mit tehetek, ha a weblap nem működik rendeltetésszerűen?
    A trening24.hu oldal használatához az alábbi böngésző programok használatát javasoljuk: Safari, Mozilla, Firefox, Google Chrome. Amennyiben ezektől eltérő böngészővel használja a felületet és a működés során hibát tapasztal, kérjük próbálja meg a fentebb jelzett programok valamelyikével a használatot.
  • Hogyan tudok leiratkozni a hírlevélről?
    A törölni kívánt hírlevelet, belépést követően a Hírleveleim menüben a felsorolt listából kiválaszthatja, majd a Töröl gomb megnyomásával szolgáltatást a megjelölt beállításokra vonatkozóan megszüneti. Amennyiben nem tud belépni rendszerünkbe e-mailben (hello@trening24.hu) kérheti hírlevelei törlését. Kérését az email beérkezését követően egy hónapon belül teljesítjük.
  • Mikor és hol érhetem el a Tréning24 ügyfélszolgálatát? 
    Ügyfélszolgálatunkat hétfőtől péntekig 9-18-ig érheti el az alábbi elérhetőségeken: Telefon: 0630/5564385 E-mail: hello@trening24.hu
  • Hova fordulhatok, ha hétvégén adódik problémám?
    Amennyiben a vásárlással kapcsolatban problémája, kérdése merül fel, hétvégén, ünnep- és munkaszüneti napokon, az alábbi telefonszámon kérhet segítséget, tájékoztatást: Ügyeleti telefon szám: 0630/5564385 Az ügyeleti szám 10-18 óráig hívható.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy az e-maileket hétvégén, munkaszüneti- és ünnepnapokon nem áll módunkban kezelni.
Sürgős esetben hívja az ügyeleti telefonszámot!

  • Hogyan tudok beregisztrálni?
    Regisztráció gombra kattintva, majd az üzleti fiók kijelölése után két opció közül választhatsz, Facebook-on keresztül vagy az email címed segítségével, adataid kitöltésével.
  • Milyen jelszót válasszak?
    Könnyen megjegyezhető, de nem személyhez köthetőt, amely ajánlottan vegyesen tartalmaz betűt, számot, speciális karaktert is.
  • Elfelejtettem a jelszavam, nem tudok bejelentkezni. Mi a teendő?
    Bejelentkezés oldalon az elfelejtettem jelszavam gombra kattintva, egy az előzővel nem azonos jelszó megadásával tudsz újat létrehozni. Amit ezek után az email címedre küldött automatikus levélen keresztül kell megerősítened.
  • Hogyan tudom megváltoztatni a jelszavam belépés után?
    Jelszavad megváltoztatását a profil szerkesztése oldaladon tudod megtenni. Az alap adatok alatti jelszó módosítás gombra kattintva, majd új jelszavad kétszeri beírása után a mentés gombbal tudod lezárni a folyamatot.
  • Hogyan tudom megváltoztatni a személyes adataimat?
    Személyes adatai megváltoztatását a profil szerkesztés oldaladon tudja megtenni.
  • Hogyan tudom megváltoztatni a számlázási adataimat?
    Számlázási adatai megváltoztatását a profil szerkesztés oldaladon tudja megtenni.
  • Hogyan lehet új eseményt feltölteni?
    Bármelyik oldal tetején a profil ikon mellett található ÚJ gomb megnyomásával hozható elő, a tréning feltöltő oldal. Ahol a tréning adatainak megadásával hozható létre egy új esemény.
  • Hogyan módosíthatom az eseményem időpontját, létrehozás után?
    Eseményt módosítani a profil oldalon található, tréningeim menü pont alatt a módosítani kívánt tréning melletti szerkesztés ikonra kattintva lehetséges.
  • Hogyan módosíthatom az eseményem helyszínét, létrehozás után?
    Az esemény helyszínét módosítani a profil oldalon található, tréningeim menü pont alatt a módosítani kívánt tréning melletti szerkesztés ikonra kattintva lehetséges.
  • Hogyan módosíthatom az eseményem árát, létrehozás után?
    Az esemény árát módosítani a profil oldalon található, tréningeim menü pont alatt a módosítani kívánt tréning melletti szerkesztés ikonra kattintva lehetséges.
  • Hogyan állíthatok be BOOST-ot ? (pl.: kiemelés, badge, PR cikk, adwords kampány stb...)
    Az eseményhez utólagos BOOST-ot a profil oldalon található, tréningjeim menü pont alatt a módosítani kívánt tréning melletti boost ikonra kattintva lehetséges.
  • Hogyan kérhetek plusz szolgáltatás (pl.: helyszín, host / hostess, catering)
    Az eseményhez utólagos szolgáltatást a profil oldalon található, tréningjeim menü pont alatt a módosítani kívánt tréning melletti szolgáltatás ikonra kattintva lehetséges.
  • Hogyan törölhetek egy eseményt?
    Eseményt törölni a profil oldalon található, tréningjeim menü pont alatt a törölni kívánt tréning melletti kuka ikonra kattintva lehetséges.
  • Mi ez a jutalék rendszer?
    Az alap jutalék minden eladott jegy után 10%. A jutalék összege felfelé módosítható, tetszés szerint. Minél magasabb a jutalék, amit beállítasz, annál kiemeltebb helyre kerül az eseményed a rendszerben. A képlet a következő: ár x jutalék x eladás itt minél nagyobb érték jön ki, annál előrébb kerül az esemény a kiemelési listán.
  • Be tudok állítani több kategóriájú jegyet?
    A jegyek részletei (név, db-szám, ár, jutalék) teljesen egyénileg választhatók. Választhatod azt, hogy csak 1 fajtájú jegyet állítasz be, de akár többet is be tudsz egyszerre (pl.: early bird és egy normál árú jegy, amik más időpontban vásárolhatók.)
  • Jegyek a beállítás után módosíthatók, törölhetők?
    Igen, bármelyik jegy árát meg lehet változtatni, illetve ki is lehet törölni. De a már megvásárolt jegyek ára nem fog módosulni és érvényesek maradnak.
  • Hogyan kapom meg az egyes események után nekem járó összeget?
    A jegyekért kifizetett összeg a Creative Agent Kft.-hez folyik be, amit a jutalékkal csökkentve az esemény lefolyása után 10 munkanapon belül utal ki a trénernek egy érvényes átutalásos számla ellenében.
  • Milyen témában írhatok Blog cikkeket?
    A saját profilod alatt futó blogban bármilyen témában írhatsz, publikálás előtt a cikkek egy szűrő rendszeren keresztül lesznek átfuttatva trágár kifejezések ellen. A Tréning24 Blog-ba küldött cikkeket átolvassuk és szükség esetén javítás céljából visszaküldjük, amennyiben trágár vagy oda nem illő tartalommal rendelkeznek.
  • Mit tehetek, ha a weblap nem működik rendeltetésszerűen?
    A trening24.hu oldal használatához az alábbi böngészőprogramok használatát javasoljuk: Safari, Mozilla, Firefox, Google Chrome. Amennyiben ezektől eltérő böngészővel használja a felületet és a működés során hibát tapasztal, kérjük próbálja meg a fentebb jelzett programok valamelyikével a használatot.
  • Hogyan tudok leiratkozni a hírlevélről?
    Az emailben kapott hírlevél alján található, szeretnék leiratkozni a hírlevélről linkre kattintva. A törölni kívánt hírlevelet, belépést követően a Hírleveleim menüben a felsorolt listából kiválaszthatja, majd a Töröl gomb megnyomásával szolgáltatást a megjelölt beállításokra vonatkozóan megszűneteti. Amennyiben nem tud belépni rendszerünkbe e-mailben (hello@trening24.hu) kérheti hírlevelei törlését. Kérését az email beérkezését követően egy hónapon belül teljesítjük.
  • Mikor és hol érhetem el a Tréning24 ügyfélszolgálatát? 
    Ügyfélszolgálatunkat hétfőtől péntekig 9-18-ig érheti el az alábbi elérhetőségeken: Telefon: 0630/5564385 E-mail: hello@trening24.hu
  • Hova fordulhatok, ha hétvégén adódik problémám?
    Amennyiben a vásárlással kapcsolatban problémája, kérdése merül fel, hétvégén, ünnep- és munkaszüneti napokon, az alábbi telefon számon kérhet segítséget, tájékoztatást: Ügyeleti telefon szám: 0630/5564385 Az ügyeleti szám 10-18 óráig hívható.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy az e-maileket hétvégén, munkaszüneti- és ünnepnapokon nem áll módunkban kezelni.
Sürgős esetben hívja az ügyeleti telefonszámot!

Kosár
  • 0
  • 0
Kosár Elem törölve.